DO POZORNOSTI SA DÁVA

AKCIA

Do konca roka 2018

platí zľava 30 percent

na všetky služby.

+ malý bónus na záver

Platí pre prvých 10 zákazníkov

Použi formulár:
mam otazku 500 blue

 

Viac ako 10 rokov poradenstva v službách

Osobnostné TESTY

Administrované testy osobnosti, alebo
kto vlastne som?

Hodnotiaci model MBTI vďačí za svoj ohlas tomu, že pomáha porozumieť tomu, o čo sa jednotlivci pri svojej sebarealizácii usilujú, čo pokladajú za dôležité, ako sa rozhodujú, či ako sa správajú k svojmu okoliu.
Táto typológia vychádza z predpokladu, že ľudské správanie nie je náhoda a je možné ho predvídať. Na základe týchto pravidelností môžeme jednotlivé typy osobností a ich rozdielnosti usporiadať. Rozdielnosti sú úplne prirodzené a neznamenajú žiadnu úchylku alebo zvláštnosť.

Výrok, že život je výsledkom pôsobenia vonkajších okolností, na ktoré nemáme vplyv, neobstojí.

 

 5

 

Schématické delenie

Vnímanie okolitého prostredia

Extroverzia (E) - Extroverti intenzívne vnímajú okolie a sú zameraní na kontakt s ľuďmi a realitou, radi hovoria a vyjadrujú svoje pocity.

Introverzia (I) - Introverti sa dokážu sústrediť na maličkosti a hlavne na myšlienky a pocity. Nevyhľadávajú taký kontakt s okolím, ktorý im niekedy môže byť aj nepríjemný a radšej počúvajú, než aby sa zapojili do konverzácie. Radšej skôr premýšľajú, čo povedia, než aby zo seba chrlil nesúrodé informácie.

 

Získavanie informácií


Zmysly (S, Sensing) - Zmysly uprednostňujú fakty a súčasnú situáciu. Sú viac spriahnuté so skutočnosťou, radšej veci používajú, než aby sa zaoberali tým, prečo a ako fungujú.

Intuícia (N, Intuition) - Intuícia uprednostňuje myšlienky, teórie a fantáziu. Intuisti radi robia veci zakaždým inak, skúma, čo sa prečo a ako deje, a ako by sa to dalo robiť lepšie. Skôr ako prax a to, čo je, ich priťahuje budúcnosť a rôzne abstraktné teórie.

 

Spracovanie informácií


Myslenie (T, Thinking) - Lepšie pracujú s dátami a číslami ako s pocitmi a ľuďmi, bývajú neústupní a neohľaduplní. Myslenie vedie k lepšiemu riešením problémov a zakladá sa na číslach, faktoch a logike - pravdivý - nepravdivý, ak - potom.

Cítenie (F, Feeling) - Cítenie rozhoduje podľa pocitu z veci - viac alebo menej, lepšie - horšie. Citovo založení ľudia dávajú prednosť dohodám, často sú empatickí a radi robia ľuďom radosť.

test2

 

Životný štýl


Úsudok (J, Judging) - Ľudia s dominantným usudzovaním inklinujú k postupným riešeniam a snažia sa rýchlo veci dokončiť. Radi si pred výletom naplánujú, ktoré pamiatky navštívia a vopred si rezervujú hotel.

Vnímanie (P, Perceiving) - Ľudia vnímajúci sa spoliehajú na subjektívnu mienku a nechávajú si všetky možnosti otvorené. Najlepšie sa im darí pod tlakom, v časovej tiesni, keď uz je posledná možnosť niečo urobiť.

Zdroj - Wikipedia

 

Chcem sa opýtať

 

Pár vzorových grafov výslednej správy testu, ktorú vieme vypracovať aj Vám

 

test istj

 

test3

Ak by ste chceli vedieť, či váš partner je pre Vás vhodný (vaša partnerka pre Vás vhodná) dajte si vypracovať testy a dozviete sa o sebe viac

OK tabulka vztahy web

 

#osobnostnetesty

 

TOP produkty z mojej ponuky

 

Kontaktujte ma hneď.

Neodkladajte svoje rozhodnutie.

 

mam otazku 600

 

Neodkladaj rozhodnutie
Volaj: +421 948 640411
Píš: info@slavomir.sk
previous arrow
next arrow
Slider

Správ webu slavomir.sk

Tu sa môžete prihlásiť k odberu aktuálnych správ webu. Obdržíte ich priamo na Váš e-mail

Vaše údaje použijem výhradne na zaslanie noviniek, ktoré som pripravil.

AZSV - FEEDBACK

  • Automatické získavanie spätnej väzby (3831)

    ANONYMNÉ a AUTOMATICKÉ ZÍSKAVANIE spätnej väzby. Všetci vieme, že je veľké množstvo ľudí, ktorí priamo "z očí do očí" nehovoria pravdu, ale to čo by sme chceli počuť. Je úplne jedno, prečo sa tak správajú, ale pre nás, ak chceme vedieť pravdu, sú "nedôveryhodní". Nie je to od nich nič osobné, ani nemajú potrebu zavádzať,...

    Pokračuj na AZSV - Automatické...

MYSTERY SHOPPING

  • Mystery shopping ako profesia (3343)

    Mystery shopping produkt pre každú firmu     Potrebujete si overiť, ako sa vaši zamestnanci správajú k zákazníkom, keď ich nevidíte? Nie ste si istí, že vaši zamestnanci postupujú podľa firemných štandardov? Nie ste si istí, že vaši zamestnanci využívajú všetky informácie a znalosti v prospech uzatvorenia obchodného...

    OBCHOD a Mystery...

© {2018} JT Agency s.r.o.. All Rights Reserved. Designed By Slavomír